W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
welcome 2013
05/01/2013 | 19:38 |


HAI and ASSALAMUALAIKUM . welcome 2013 eh ! dah lepas beebrapa hari . im too late . lambat update .busy kod na buat persiapan untuk 2013 .acehh ! mengada laa sgt :P .hm so ? apa azam 2013 ni ? hampa semua ada azam ?mesti la ada .hmm kita ni ta bole lari dgn budaya barat :( kenapa ha ? padahal taun baru dalam islam dah berlalu .mAybe life style lah kod .apa apa ja .yg penting niat !dan kita ta buat larangan allah ok ? kenapa tiap kali taun baru ja banyak maksiat berlaku ?kenapa ?kenapa? takdak hari lain ka na buat ehemhem ! haahha ,taun baru jugak jadi magsa .kenapa wanita mudah melakukan semua to ? kenapa lelaki sangup buat suma to kepada urg yg tercinta !kepada girprend !why ? hm .kalau syg .kena la jaga . nak buat bini kan ? adoi ,ta faham dengan perangai manusia. and ta lupa .happy bufday to my younger sister 1 jan ! hm taun ni spm !you spm !so ! gudluck .hm so ? azam taun baru aku ? simple juz na taun ni lebih baik dari taun lepas /jujur aku cakap 2012 memberi sejuta kedukaan pada aku :( yes ! aku tak pernah alami sesakit ni . tapi bukan kerna cinta ok ? hmm. azam taun ni aku na setadi hard ! aku pun na jadi anak dekan jugak :( ,wish my luck !aku na balas jasa ibu aku :D .iloveyou mum . love ? let talk aboud love .hmm tah ? taktaw na cakap apa ? adoii . hati aku masih lagi mencintai dia sepenuh hati aku . tadak ruang untuk orang lain !tadak langsung! bila aku cuma lupakan dia .aku sakit .hidup aku ta bole na fokus ,jantung aku pam darah laju gila kod !.so ? aku rasa ta perlu lah aku lupakan dia.sbb perasaan syg akan bertambah kalau aku pksa diri lupa dia . aku yakin! 100% dia syg aku .dan aku syg dia .insyallah biey .jauh mana pun kita kalau allah dah takdirkan kita besama .we will be together .ok ? insyallah naty allah hadiahkan kita yg terbaik .aku break bukan kekurangan dalam relay !not bcz third person .tapi kerana diri sendiri .mcm bie cakap .biey belum layak na jagak anak dara urg .ok? hm tapa biey cari ilmu banyk banyk .syg kat sini wait for you dear :D TAPI AKU TA SUKA BILA HANG BANDINGKAN AKU DENGAN HANG ! AKU TA SUKA BILA HANG CAKAP AKU BAIK DAN TAK LAYAK UNTUK HANG ! sebab allah hadiahkan kita perasaan so ? jagalah elok2 k . bestfrend pun bole MARRIED WHAT ! heee . the end .