W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
IMISSYOU
19/12/2012 | 18:56 |


biey ? apa yg hang antaq msg semalam pada pukul 2.56 pagi ? hg silap text ka biey ? hg silap kan biey ? awt hg ckp mcm to ? hg cakap kita bole jdi bestfren kan ? biey ? apa too? ya allah qaseh ta faham :( .dulu biey jnji apa > bie na qaseh tunjuk balek ka msg jnji biey dulu ?? nak ka biey ? biey kata biey jatuh cinta piaw kat syg . pada mula aku tak percya ,tapi semakin hari ,aku semakin syg kat hg ,sbb hg caring tentang aku :( tapi kenapa hari ini ? biey ? hg ckp hg syg aku ? tapi hg ta bole na go on .bcoz no love ?? dulu apa biey ? ya allah .pedihnya hati ini .sekali lagi aku dilukai bie . hmm biey ? hg kata aku ta syg hg ?? hg buta ka biey ? aku syg hg gila ! sumpah aku syg hg biey . tapi hg buat tafsiran yg aku ta syg hg :( . biey aku ta kuat :( aku lemah .kenapa hg berjnji pada insan selemah aku ? kenapa ?kalo hg ta bole na cintakan aku ,kenapa hg lafaz cinta ??????? aku tak faham biey .hmm biey ? air mata aku biey ? air mata aku :"( iloveyou so much dear ,hmm biey ? hg na aku jdi bff hg ? aku mintak maaf .aku tak mmpu . aku sygg sgt kat hg biey . aku ta bole jd bff hg .kalo aku jd bff hg seumpama aku masuk kedalam api :( untuk bakaq diri aku sendiri .hmm .hari ini aku harap kita bole jumpa for the last time .aku harap air mata ni ta kan mengalir depan hg .biaq lah dlm hati . lps kita jumpa mlm ni .anggap kita tak pernah kenal sebelum ni . biey ? bt haluan masing2 . biey jga diri k , aku siti nurfietrah binti che hassan redhakan semua ni kerana aku syg .aku na tengok hg bahagia . mohd rizal shafry bin rosaidi terima kaseh sebb penah menceriakan hari aku .terima kaseh sebb ajar aku cara nak berkorban pada urg yg kita syg :( .pedihhh sgtt pedihhh tapi jodoh to rahsia allah biey . aku na merayu ta da guna .sbb kalo hg terima aku munkin kerana simpati :( lebih baik aku pergi :( for the last time MOHD RIZAL SHAFRY BIN ROSAIDI ILOVEYOU TOO MUCHH :( .aku harap hg mendalami maksud cinta aku . yaa aku terluka ,tapi hmm ,nasib aku .aku yg lupa diri . aku yg tak layak untuk hg . dari dulu aku cakap aku banyak kekurangan tapi hg cakap kekurangan bole diperbaiki .aku masih engt semua too hg kata too tak penting yg penting hati :( tapi rizal dah tipu akuu ..:( .asslamualaikum cinta :( aku harap hg berjaya kejar apa yg hang inginkan kat dunia ni .doakan aku supaya aku bole hidup tanpa cinta rizal :(




hmm . dah empat hari masuk hari ini . dia diamkan diri . last ayat dia cakap i'am gonna miss her . sepatutnya dia tak bole buat mcm ni , aku tau dia da masalah . but as you gf aku patot risau la b . aku dah syg hg mcm mana yg hg jnji kan akan syg aku , selama empat hari tnpa khbar dari hang . ya allah masuk hari ketiga aku rasa rindu yg ter amatnya ya allah imisshim so much .cuti aku dah na habes . sabtu aku dah tada kat cini .tiap hari aku hnya mmpu berdoa yg aku dapat jumpa dia before aku balek ,lgpun tak lama nanti dia dah na p seremban stdy sana . yes ! i wish sgtsgt ,aku dapat jumpa diaa :( .jan ? hg cakap hg syg aku ,tapi hg tipu lahh .sbb urg kata kalo syg dia akan kongsi masalah dia dgn kita .but you ? hmm aku tak salah kan hg ,hg wt keputusan yg betul , smpai cuti ni ja jan ,kalo hg still senyap , aku harap aku dapat lupa hg , aku rindu sgt kat hg , imissyou deaar :( .sory syg ta bole na tolong selesaikan masalah biey .but iwishh sgttt ,dapat jumpa niey sebelum syg balek kelantan ni . biey ? kalo hg syg aku hg ta buat aku mcm ni :( . iloveyou