W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
iloveyou dear
11/01/2013 | 16:32 |




i just wanna to see you , hold you hand  . hug youu , kiss youu .love youu be there wit youu . sebab aku rindu hg gila kod :"(






ya allah , aku mohon pilihaMU , dengan ilmuMU ,aku mohon petunjuk dengan kudrat mu .dan aku mohon kurniamu yg maha agung dan aku tak berdaya ,engkau maha mengetahui segal yg ghaib .
ya allah . jika menurut pengetahuanmu bahawa dia untuk aku berguna bagiku,baik untuk ku ,dunia mahupun akhiratku ,baik untuk sekarang dan nanty ,maka takdirkanlah dia bagiku ,mudahkanlah bgiku ,dan kemudian berikanlah berkat KEPADA kami,
ya allah .jika sebaliknya .jika menurutmu bahawa dia bukan untuk aku ,baik untuk agama bgiku,dunia mahupun akhirat ,maka sikirkanlah ia dari hidupku dan hindarkanlah aku daipadanya, dan kemudian jadikan hati aku redha menerimanya .sesunguhnya fitrah percaya takdir allah lebih sempurna :D