W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
takecare :D
22/04/2013 | 03:25 |



HEY .. morning jam menunjuk kan pukul 3.06 pagi . emm . tak tido lagi :"( bt asgment bapakk gajah banyak ! hampir semua subjek kod . spoil laa . cian mata qaseh . alolo , hihi . emm hari ney aku bt benda semua tak menjadi , tah aku bt tnpa otak aku berfikir :( yg sebenarnya aku teringat akan sidia :( .ISH! bodoh la qaseh ney dah di tinggalkan sekejam mcm to pun na teringat lagi :( em .na buat mcm mana ati qaseh lembut piaaangg . hihi . emm dah dekat sebulan life aku tanpa dia :D berbeza sgt la . emm ta sgka pertemuan yg indah sekali kini menjadi perpisahan yang paling pahit dalam hidup qaseh :( qaseh ta faham pon apa yg terjadi . sebab ? punca? dan jalan penyelesaianya just BREAK . too jela . tanpa penjelasan ? you leave no say gudbye or single word was say :D em . sometime qaseh bole terima . sometime qaseh tertanya tanya kenapa semua ney terjadi :( qaseh ta faham langsung . munkin allah dah atur semua kod . . aku harap sgt aku tak jumpa lagi orang sejahat dia . aku ta pernah jumpa orang sekejam to tao . sumpah ah . kali ney hati aku hancoq mampoih :( . em bagi aku semua lelaki sama ja .. PENIPU ! qaseh mintak maaf atas segala nya .qaseh harap life qaseh lebih cerah dan baek selepas qaseh kenal dia . :D ..jangan datang lagi dalam hidup qaseh . !