W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
ILOVEYOU
16/12/2012 | 02:43 |




17/12/2012
nak cakap yang fitrah sedang bersedih ;'( tolongg pinjam bahuu :'( .hmmm ,16/12/12 biey text . biey cakap biey dapat SPA kat seremban . aku cuak ! baca msej tak betoi dah ,aku ingtkan dia ontheway p seremban rupanya just na gtw dia dpat kat seremban .btw aku mmg bersyukur sebb ito mampu menceraHkan lagii masa depan dia . dulu dia slalu serabut tentang masa depan yg gelap but now allah dah bgi yg terbaik untuk bie .hmm .seremban ? jauhhhnyaa ,berat gila rasa na melepaskn dia p .dia cakap dia bole hidup ta perlu dijaga , smpai hari ini hati aku tak tenang . aku tau dia happy .hmm , naty cuti kita dah tak sama :( agak agak  ada dak setahun sekali kita jumpa ? huwargghh ! aku takod ada perempuan yg mmpu gantikan tempat aku :( yallah apa yg aku fkir ni ? aku tak percaya dia ka ? hmm .aku percaya dia ,tapi mana nak tau kan ? ombak di pantai selalu berubah apatahlagi hatii manusia :( i hope everthing is okey when youu go there .qaseh sayang rizal sebagai mana janji rizal nak jaga qaseh :D .qaseh pegang janji rizal .qaseh setia selagi rizal setia pada qaseh .iloveyou cinta :(





biey ? nanti kat sana tolong jaga diri :D tolong jangan bersikap mcm kat rumah ,haha harap faham ,dalam doa seharian sygs selalu ada nama biey . syg sentiasa doakan agar hidup kita dipermudahkan dan dijauhi dari pekara yang tak elok .syg juga doa agar hubungan kita kekal .insyllah ,tapi kan bie ? kalo putus di tengah jalan kita kena kuat .sebab rancangan allah lebih baik dari rancangan kita .allah dah rancangkan perjalanan hidup kita .so? kita yang mencorakannya .biey ? iloveyouu so much ! syg taktaw mcm mana bole syg piaww kat biey. mabe sebb hg boypren aku kod ! biey ? syg tawu syg tak sempurna mcm perempuan yg pernah b miliki .but . syg sentiasa jadi diri sendiri ,biey ? syg takod becinta .setahun syg tak becinta . tapi biey laa buat syg jatuh cinta . syg tak salahkan takdir .syg tau ini semua anugerah allah .biey ? biey kena tau syg tak sebaik yg bie lihat . setiap urg ada masa silam ,tapi bie kena engt sejahat jahat manusia allah akan ampukan dosa dia kalo bertaubat kan ? hmm .biey ? syg pegang erat jnji biey , syg kat kelantan skali pun syg ta curang .yes ! i have manyy frend .sama mcm biey .tapi mcm biy cakap laayanan kawan dengan kekasih hati tak sama kan ?
biey ? yallah aku suka pangey hg bie .kenapa ? sebb aku syg hg .dulu bukan senang aku na pngey urg biey .tapi dgn hg aku rasa selesa .perh !pukulan cinta dari jan :D .biey ? pelizzz keep my promize ? keep your prromize and our promize ! no third person ! engtkan ?hmm .biey ?ILOVEYOU thanks for everything 






hey ! ehemm assalamualaikum . ok qaseh tamo cakap bnyk just nak cakap im back to kedah . bas pkul 9.30 mlm 13.12.2012 .ok ? smpai 14.12.2012 pada jam 5 pgi lebeh lebeh !. this is first time qaseh turun kat shahab perdana .jauhh dari umah lgi :D .the reason is !cinta qaseh datang jemput .omg ! sepanjang dalam bas ! OMG !  rinduuu + exited na jumpa ! HAHHAHA . smpai ja kedah . mOhd rizal shafry lelaki yg pertama dan yg tersyg fitrah jumpa . thanks sebb sudi jemput dan hntr qaseh smpai umah dengan selamat . IMISSYOU :D


15/12/2012 

tAdi ? ehemm dating wit cinta :D



ILOVEYOU CINTA :D