W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
fitrahqaseh
09/12/2012 | 18:05 |


HAI and assalamualaikum ;) wow! lamanya aku tak update blog , dah ta aktif dlm menulis ni . sebb ada diary yg selau teman kan fitrah . hmmm . fitrah ada 3 story na cita . first aboud . my result for sem 1 .alhmdulillah .fitrah capai target fitrah untuk mndapat pointer 3.oo ke atas . :D AMIN ! syukur ,. thns kepada ibu yg selalu doakan fitrah . kepada kawan yg beri semngat dan !yg paling penting kepada MUHAMMAD NOR AMINUDIN BIN ZAKARIA . hmm dia semangat fitrah .everything is him ! sygnya aku kat dia yaallah . thanks kawan selalu doakan fitrahqaseh .


SECOND STORY

MUHAMMAD NOR AMINUDIN BIN ZAKARIA 





hmm .talk aboud him ,first fitrah na ucap tima kaseh yg amat sgt . sebab sepanjang masuk tahun 2012 ni udin selalu teman fitrah . bila rebah udin tlg bagunkan fitrah .bila fitrah keliru udin tolong berikan jawapan , mcm dalam lagu adira ."ku ada kamu " untuk udin .hmm .udin / dah na dekat setahun kita besama . dari bulan satu .uidn pemberi smgt fitrah . udin bimbing fitrah hingga fitrah berubah 100% , mak pun bangga dgn udin ;D .hahha .selama kita besama ,kita semai kasih syg ! hinnga kan fitrah ta mencintai sesiap ,dan takdak sesiapa selain udin .setia kan aku ! first time aku setia seumor hidup aku!!!!! udin ? kita dah jnji na jdi kwn until die ,tapi fitrah tercintakn udin ,kita samasama rasa perasan to .tapi bila kita luahkn semua to . allah tarik semula kasih syg .ok?aku faham mybe allah tkdirkn kita kwn .23.10.2012. udin melepaskan aku ,dan mencabarkan mencari yg lain .aku menangis kecewa sbb sangup dia lepaskan aku .dia cakap ini semua untuk kebaikan aku .dia nak aku bahagiaa :D *aku cukup ada hg ka udin :( / lalu aku sahut cabaran itoo . dengan penuh kelukaan . tapi fitrah takan patah balek ! fitrah tak kan lupa udin :D kita bnyk persamaan kan .hmm 




MOHD RIZAL SYAFRY BIN ROSAIDI







hmm . who is he ? hahaha ! 12.9.2012 fitrah kenal dgn dia . dgn niat kita akan berkwn sahaja , sebb fitrah tanak dilukai lagi ,cukup lah ! hmm tapi siapa sgka , dia mmpu curi hati aku dari udin ! ya allah hebatnya dia .sbb slmaa setahun besama udin tadak spa aku pndang ! tapi rizal mmpu buat aku terpandangnya !MUNKIN ALLAH DAH ATUR PERJALAN HIDUP AKU ! .4.12.2012 aku dia milik aku dan aku miliknya . hmm dengan harapan dia terima aku seadanya .aku tau aku tak layak untuk dia .sumpah ! aku bnyk kekurangan . aku tak sehebat perempuan yg pernah dia kenal .tpi aku cuba jdi yg terbaik :) , sebenarnya aku takod sgt! takod kecewa ,tapi aku beranikan diri jugakk !rizal ? aku harap cinta ni mmpu bawak kta hinnga ke alam pekerjaan .lau bole smpai kawin :D ,tpi lau aku dikecewakan . kalao dia menduakan aku . hm aku takan cakap yg dia urg lelaki terakhir dlm hidup ! tpi insyllah akan aku tuutp pintu hati aku untuk 3 tahun ! lepas aku setadi ,dapat keja time to baru aku becinta lagi .,to perancangan hidup aku ! :D . AKU NA KEJARRR CITA CITA AKU !.aku na jdi mcmhelang !.rizal ? fitrah bnyk kekurangan tolong tima fitrah seadanya . fitrah bagun dgn smgt yg tinggi sbb rizal cakap kekurangan mmpu diperbaiki ,ok ,fitrah ingat semua kata dan jnji rizal ;D fitrah hargai rizal so ? peliizz ,be nice with me ,beecause iloveyou biey .