W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
abah :(
11/10/2012 | 03:05 |

hey ! buudyyz :D .ehemm ehemm . lama fit ta update belog ni kan . entah cita lama dah berkurun yg ada . and now ! rasa na update . dgn penuh smgt bgun tengah pgi buta . update bolg neh . hihi . ehemm . sbenarnya sedih dihati ni . sebeb abah kesayangan fit masuk wad :'( . tereyakk smpai tertido tpi too ta ckup pengoraban abah aku selama ni . aku berdoa paada tuhan agar abah aku cepat sembuh k .amin ya allah . sebb fit tak pernah alami semua ni . fit ta sngup na alami semua ni ,apa apa pum fit doakan abah cepat sehat .fit jauh na balek .lgpum fit sedang praktikal sekarang .mak pum ta sruh balek lg . ehem ,thanks pada sahabat aku yg tercinta yg selalu bgi support kat aku , dia lah selalu ada tika aku ,dan senang .aku harap dia yg terakhir dlm hidup aku ,sebb aku bahagia memilikinya . sedih sgt bila tengok pic abah fit .sebab rindu sgt kan /byee .