W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
GAME OVER ;P
30/01/2012 | 19:25 |



indahkan kan rasa yg tuhan bgi dekat kita . wow ! awak 28 sampai 29 january kita set , ta mo msg ,kita na tgok jadi apa ,ok,aku pum setuju ,dan keesokan hari tu ,yaallah , betapa rindunya aku tnpa dia ,betpa lemahnya aku tnpa suara dia ,grr ,tapi sabaq , aku yakin aku bole ,aku abaikan persaan  rindu to ,dan keesokn hari terakhir pulak ,sungguh aku tak mmpu lagi than .dan aku mengalah ..arhhhh !, kol kau jugak-2 yaalh indahnya dunia ni bila aku dengar suara dia , HAHA ,ternyata selama 2 haritoo diia pum rsa yg sama seperti aku , ta sgka , terdiam aku , terkedu aku sungoh indah tuhan bgi persaan ni kat kami , dia cakap dia na msg aku jgk-2 masa sehari game berjalan tapi dia kedit ta dak ,dan engt pada janji ,HAHA , dia cakap hanya bulan dapat temankan dia ,hnya binta dapat memberi keindah malam to , dan aku berkata , awak bagaikn pelangi yg wjud dalam hidup sy ,tapi pelangi too ta pasti sampai bila , argghh ~ aku syg gilo kart kau ! HAAha  kau tnya aku knpa aku setuju dgn game to ,HAHA ,aku pulak kna maara,aku cuma na ujo diri aku ternyata aku benar-2 sygkan dia,singkat sgt pertemuan kami ,herhh , aku harap dia tetap disini <3 .. tapi aku merancang semua tuhan akan tentukan ,dah lama kau ta rsa sebahagia ini herhh subahanallah , :) AKU HARAP DIA SEPERTI AKU DAN TAK BERUBAH