W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
aku yang dulu :P
15/01/2012 | 13:41 |





* tak semua yang kita inginkan akan menjadi milik kita , cinta ta seharusnya memiliki , cinta ito tak kejam yang kejam hanyalah manusia :( , semua urg cakap cinta itu buta ,err? tapi kalo dah taw buta kenapa becinta ? cinta untuk dinikmati dan bukan ditangisi , :( tapi hakikatnya bnyak wnaita yg terseksa kerana cintna , mennyendiri kerana cinta , kita tak tahu bila kita jato cinta dan dengan siapa? ya ! kita merancang ,alalal , bila lps pts cinta ta na becinta lagi ,last-2 becinta jugak kan ? kita tak dapat taksir apa yg akan terjadi pada masa naty :( ,yg pasti sabar menempuh dugaan , aku pecaya pada diri aku , kalo kita baik insyllah kita akn dapat yg terbaik , ta perlu tergesa-2 memilih dan kalott gituu ,  aku senang sgt jato cinta pada urg yg slalu bt aku gembira , sejiwa dgn aku ,gila ! tapi aku bukan urg yg senang lupa urg yg pernah aku syg , # grrrrrrrr ,:)


saya kat cini :)

hey budyy maaflah terjiwang sikit ,entah kenapa tetiba rasa sedih ,dan aku seorang yg ta suka trima keyataan yg menyakitkn ito aku ! grr , kalo aku adaa disitu , akan aku buat hari-2 nya indah , yag tadapt dilupakan ,  dan aku tak kn trima lah cinta lama yg dtang menageh kembali ,urg cakap , tali yg suda pts ta elok dismbung semula , dan aku bahagia hidup seakan begini , kawan aku# panda# dia baik ,dia harap  aku ta kan jato lagi lagi,dan aku juga harap aku ta akan jadi ,  arggggggh !Fullstop ! i hate this part .