W A I T I N G .
D'Owner;
my short bio


Annyeonghaseyo! I'm Ra. 12 years old. Live in Jakarta, Indonesia.
*PUT YOUR OWN*

bold, underlined, italic
blockquote

click the number;
secret box

1 2 3 4
1. Archive
2. Banner
3. Contact me
4. Ask.fm

Walkie Talkie;
chat box


*PUT YOUR CBOX*

Friends;
my followers


*PUT YOUR FOLLOWERS WIDGET*

Credit;
thanks to;

Template by : Ra
Basecodes : Ra
Image by : Tumblr & Google
Edited by : YOUR NAME
tekatekl
17/04/2012 | 16:06 |



assalamuaLalkum.


k , cuma na stry pasal smlm dan smlm ,dah dua hry mlm la, haha . k , dy ajak men tekatekl , hmm ,aku pum berlarla lah , nak nak nak , hee ,dan ketlka tu aku trngt kembLl msa zaman skulah dulu ,heee , men tekatkl smpay bebal dan everyday excted gyla nak pegy skula sbb na teka tekl , haha , k bestt sgt zaman skula dulu weyh ,aahaha , smbung stry tady ,hmm ,dy pum teka lah aku mcm ney 'dua kg kapas dgn dua kg batu , mana berat lgy?; dgn pants dan pnuh kyknan drl aku jwb ,"batu lah" hahahha , dy cakap , yakah ? try dgq bekbek ,sklan tady , dua kg kps dan batu , haha ,aku pum jwb laa ,batu la sbb batu berat k >,< , grrr , pastu dy kata .SALAH ,hahha ,sma berat laa nama pum dua kg kan ,errr ,aku dah panas dah tyme tuh , geram pum ada ,haha , k , tak pts asa , dy truskn lgy , ssss . perahu menghala ke utara , asap hala berlah mna?? haha ? aku blurrrr weyh, sumpah aku taktaw ,hahahha , aku jwb , tmur la ,hahaha >,< dy tnya pastlkaah ,grrr , bnnggaanya aku pasty ,dan salah , dy kata 'perahu mna la na ada asap ,grrr' haram jadah seless ta gunaa .grrr ,bebaay weyy , mluat kat hggg , tteka tekl ta leh belahh ,aku yg kenaaa ,aku mula la lapaqqqq ,edhh , tapa .esuk aku pula teka kau ,hahah ,dan smpaynya hary aku mneka , grr , semua sualan aku dy prtkay  mampus la aku na jwwbb wey , dah la tguk lntrnet ja ,hahha , dan duadua bebay , tukaq cyta ,heee >,< the end , k , aku bahaglaa sgtsgt , hmm , maseh weyh  .